Soluto: ERP, CRM, E-ticaret ve Sektöre Özel Çözümler

B2B E-Ticaret Yazılımı

B2B E-Ticaret yazılımı yalnızca çevrim içi mağazalardan satış yapmaktan çok daha fazlasını yapmak isteyen her B2B şirketin sahip olması gereken bir programdır. Bununla birlikte, B2B satış süreçleri genellikle karmaşıktır ve yazılıma ihtiyaç duyulan alan da tam olarak burasıdır. İşte bu noktada Soluto, B2B e-ticaret için ERP kullanılmasını önermektedir.

horizontal-line

B2B E-Ticaret Yazılımı Nedir?

“B2B E-Ticaret yazılımı nedir?” sorusu B2B iş yapan herkesin merak ettiği bir husustur. Soluto B2B E-Ticaret yazılımı, yapılandırma ve uygulama yoluyla kendi iş modelinize ve iş süreçlerinize uyarlanabilecek sağlam bir çerçeve veya yapı taşı sağlayan bir programdır. B2B E-Ticaret hizmetleri çalışma prensibi oldukça basittir: Karmaşık iş ilişkilerini haritalayabilen, basit bir şekilde uyarlanabilen ve genişletilebilen bir programdır.

B2B E-Ticaret Yazılımı Rapor Görsel

Soluto B2B E-Ticaret yazılımı, ürünleri son müşterilere satmak için yaygın mağaza sistemlerinden birçok kriteri daha karşılamaktadır. B2C alanından farklı olarak B2B E-Ticarette indirimleri (ölçekli fiyatlar, müşteriye özel fiyatlar) veya müşteriler için bireysel ürün kataloglarını sağlamaktadır. B2B çevrim içi mağazasındaki sipariş süreci, teklif oluşturma, sipariş listelerini veya sipariş onaylarını yükleme gibi işlevlerin entegre edilmesi gerektiğinden kısmen B2C standardından farklıdır. Ödeme ayrıca müşteriler için indirim koşulları ve kredi limitleri ile tamamen farklı taleplerde bulunur. Klasik mağaza sistemlerini buna göre uyarlamak mümkündür. Ancak artık buna pek gerek yok çünkü artık Soluto E-Ticaret yazılımı gibi çok işlevsel bir program bulunmaktadır. Soluto E-Ticaret yazılımı B2B mağazalarına uygun çok sayıda sistem sunmaktadır.

B2B E-Ticaret Yazılımı Ne İşe Yarar?

Soluto B2B E-Ticaret yazılımının sağladığı işlevlerden bazıları şunlardır:
-Çoklu fiyat defteri, çoklu pazar, çoklu katalog: Yerel gereksinimler (KDV, lojistik ortaklar, sözleşmeli ortaklar, vb.) dahil olmak üzere farklı bölgeler, ülkeler veya pazarlar için çeşitli fiyat kitapları veya ürün katalogları
-B2B çevrim içi mağaza: Belirli indirimler ve kademeli fiyatlar ile müşteriye özel fiyatlandırma, hızlı yeniden sipariş
-B2B müşteri portalı
-ERP entegrasyonu ve kuralları: Finansal muhasebe, malzeme yönetimi ve lojistiğe entegrasyon (gerçek zamanlı olarak stok seviyelerinin veya satıcı tarafından yönetilen envanterin talep edilmesi)
-Bütünleşik ürün bilgi yönetimi: Karmaşık ürün verilerinin ve ilişkilerinin haritalanması, örneğin ürün spesifikasyonları, çizimler, ürün başına yüzlerce metrik veya versiyon içeren veri sayfaları, birleştirilemeyen ürünler vb.
-Lider yetiştirme ve B2B pazarlama entegrasyonu: B2B e-ticaret paketleri ve CRM’nin pazarlama süreçleriyle entegrasyonu. Klasik B2B satın alma yolculuklarını haritalama ve kontrol etme
-Ürün içeriği pazarlaması: 3D modeller, blog, SSS veya kullanıcı forumu, tümü çok dilli, çok kanallı ve çok pazarlı dahil olmak üzere ürün ve hizmetlerin dijital olarak hazırlanması
Tüm bu işlevler sonucunda Soluto B2B E-Ticaret yazılımı onu kullanan her B2B şirkete birçok avantaj sağlamaktadır.

B2B E-Ticaret Yazılımı Avantajları Nelerdir?

Konu Soluto B2B E-Ticaret yazılımı olunca öne çıkan avantajlı durumlardan bazıları şudur:
-Esneklik ve ölçeklenebilirlik
-Zorlu işlevsel gereksinimler
-Güvenlik
-Üretici stratejisi
-Ekosistem bilgilendirmesi
-Hizmet sağlayıcı
-Ekip
-Kullanılabilirlik
Kendi gereksinimlerinizin farkına varabilmeniz için Soluto B2B yazılım seçiminin başında bir işlevsel haritada gereksinimlerinizi haritalamanız da mümkündür. İşlevsel harita, bir B2B satın alma süreci boyunca tüm olası işlevlerin basitleştirilmiş bir temsilidir.

B2B E-Ticaret Yazılımı Görsel
B2B E-Ticaret Yazılımı Kimler İçin

B2B E-Ticaret Yazılımı Kimler İçindir?

Soluto B2B E-Ticaret yazılımını dar bir şekilde tanımlamak çoğu zaman mümkün değildir. Soluto, şirketler B2B E-Ticaret sitesi hakkında bilgi alırken içerik, ticaret, CRM ve pazarlamanın bir kombinasyonunu sağlamaktadır. Bu nedenle endüstri liderleri, ticaretin ayrılmaz parçası yapı taşı olduğu dijital deneyim platformu olarak adlandırılan eksiksiz Soluto E-Ticaret yazılımlarını ERP ile bütünleşik olarak kullanmaktadır. Soluto B2B E-Ticaret yazılımı kurumsal müşterilere bireysel katalogları ve fiyatları görüntüleme ve alıcı düzeyinde farklı yetkiler oluşturma fırsatı sunar. Müşteri hesabında gerçek zamanlı stoklar ve sipariş geçmişleri görüntülenebilir, alıcıların bütçeleri izlenebilir veya karmaşık müşteri hiyerarşileri ve onayları tanımlanabilir.

Şirketin büyüklüğüne, sektöre, bütçeye ve istenen işlevlere bağlı olarak, Soluto B2B en iyi E-Ticaret yazılımı olarak karşımıza çıkar. Hizmet alabilmek yahut ücretsiz demo sürümü başlatmak için hemen iletişime geçebilirsiniz.

B2B E-Ticaret Yazılımı (PDF)

B2B E-Ticaret Yazılımı hakkında hazırladığımız yardımcı dokümana göz atmak için aşağıdaki PDF linkini indirebilirsiniz.

Soluto ile ilgili
merak ettikleriniz.

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Hac amet vehicula volutpat at vitae aliquet. Urna at diam dic.

B2B E-Ticaret veya işletmeler arası (Business-to-Business) E-Ticaret, iki veya daha fazla iş birimi arasında internet aracılığıyla yapılan dijital işlem biçimidir. Bu ticaret modelinde, hizmetler veya ürünler üreticiler ile toptancılar arasında veya perakendeciler ile toptancılar arasında alınıp satılmaktadır.

Bir B2B E-Ticaret sistemi kullanmak kullanılabilirlik, işlevsellik ve kayıt tutma açısından oldukça faydalıdır. Ayrıca normal şartlar altında manuel olarak gerçekleştirilecek her işlem bu yazılımlarla otomatik olarak yapılmaktadır. Bu durum da iş yükünü azaltır ve kolaylık sağlar.
B2B E-Ticaret Yazılımı işletmelere birçok farklı alanda fayda sağlamaktadır. B2B Müşteri Portalı, B2B çevrim içi mağaza, Ürün içeriği pazarlaması gibi önemli konularda getirdiği avantajlar sebebiyle sektördeki her işletme tarafından kullanılması gereken araçlardan birisidir.
İşletmeler için bu karşılaştırmadaki en temel fark hedef kitle noktasındadır. B2B yapısı için işletmeler bir hedef kitleyken B2C için ise direkt olarak tüketiciler hedef kitle durumundadır. Bu sebeple iki araç arasında da önemli farklılıklar bulunmaktadır.
Scroll to Top