Soluto: ERP, CRM, E-ticaret ve Sektöre Özel Çözümler

Soluto Blog

Blog yazılarımızı takip et, merak ettiğin soruların cevabı
burada olabilir!

Mobil CRM'in Avantajları Nelerdir

Mobil CRM’in Avantajları Nelerdir?

CRM uygulamalarının mobil üstünden kullanılabilir olması, şirketler için rekabet üstü bir avantaj sağlamaktadır. Dış müşteri memnuniyetini sağlamak için birçok avantaj sağlayan mobil CRM şirket içi verimliliği de sağlamaktadır. Gün içinde şirket sınırları dışında daha fazla zaman geçiren bir çalışan düşünüldüğünde şirket içinde çalışan bir çalışana göre daha farklı ihtiyaçlara sahiptir. Dolayısıyla mobil CRM’in sağladığı faydalar göz ardı edilemez. Öyleyse, Mobil CRM’in avantajları nelerdir? Ayrıca Mobil CRM’i neden kullanmanız gerekir, detayları ile inceleyelim.

Mevcut ve Potansiyel Verilerinizi Hareket Halindeyken de Yönetebilirsiniz

Mobil CRM uygulaması, satış ekibinize, işlem ve müşteri verilerini sahadayken de düzenleme ve görüntüleme imkanı sağlamaktadır. Saha ekibi müşteri bilgilerini kolayca ekleyebilir ve düzenleyebilir. Üstelik güncellemeler doğrudan ERP ile senkronize edilebilmektedir. Mobil CRM yazılımı üzerinden teklif ve satış siparişleri oluşturabilirsiniz. Tüm gelişmeler anlık olarak işlendiği için ERP sisteminin daima doğru ve güncel şekilde tutulabilir.

Temel Özelliklere Çevrim Dışıyken de Erişebilirsiniz

Soluto mobil CRM modülü, çevrim dışı olduğunuz zamanlarda da temel özelliklere erişiminizi sağlar. Ağ bağlantısına mecbur kalmadan bilgi güncellemesi yapabilirsiniz. Sürekli güncellenen veritabanı sayesinde, satış ekibinin müşteriler ile olan ilişkisini kolaylıkla takip edebilirsiniz.

Harita Özelliği ile Müşterilerinizi Anında Görüntüleyebilirsiniz

Soluto mobil CRM programı içerisinde harita özelliği bulunmaktadır. Buradaki harita ile müşterinizin bulunduğu lokasyona navigasyon kullanabilirsiniz. Mobil CRM, şirketinizin mobil müşteri ilişkileri yönetimi için olmaz olmaz bir adımdır. Ayrıca şirket araç takibini de bu özellik ile sağlayabilirsiniz.

Evraklarınızı Mobilden Onaylayabilirsiniz

Mobil CRM evrak onay modülü, mobil cihazınız üzerinden internet aracılığı ile onayınızı bekleyen evraklara ulaşmanızı sağlar. Bekleyen evraklara mobil CRM üzerinden onay ya da ret verebilirsiniz.

Raporlarınıza Anında Ulaşabilirsiniz

İşletmeniz içindeki raporlara istediğiniz her yerde ulaşarak her işlemi anında gerçekleştirmenize imkan sağlar. Mobil CRM üzerinden ulaşabileceğiniz raporlar şunlardır:

  • Cari Raporlar
  • Stok raporları
  • Satış raporları

Şirket dışında da sanki ofisteymişsiniz gibi işlerinizi halledebilirsiniz.

Cari Raporlar

Firmalar günlük işleri sırasında müşteri veya satıcının anlık bakiyesi ve cari bilgilerine ulaşma ihtiyacı duyar. Soluto mobil CRM, bu bilgileri size anında sunar. Sahada olan personel, döküm almadan gittiği işletme ya da müşterinin bilgilerine anında erişebilir.

Stok Raporları

Bir ürünün stok durumu satış anında en çok sorulan sorulandan biridir. Mobil CRM tasarımı, bu ihtiyacınızı karşılayacak şekilde yapılmıştır. Şirket dışındaki personel sipariş alırken sorgulanan ürünün seri, depo, lot bazında bilgilerine erişebilir.

Satış Raporları

Soluto mobil CRM ile günlük, haftalık, aylık ve yıllık satış rakamlarına net tutar, miktar ve döviz tutar olarak ulaşabilirsiniz. Ayrıca satış raporlarını müşteri, müşteri grubu, ürün ve ürün grubu bazında analiz etmeniz mümkündür. Depo ve satış ekipleri arasında koordinasyon sağlayan bu raporlar, anlık stok bilgilerine göre daha planlamanın sağlıklı yürütülmesine imkan tanır.

Satış anında, Bluetooth bağlantı özelliği sayesinde yazıcılarla her yerden fatura basımı yapabilirsiniz. Mobil uygulama yönetimi ile satış ekiplerinin soğuk ve sıcak satış süreçlerini mobil cihaz ve el terminali üzerinden yönetmesini sağlayabilirsiniz. Böylece satış verimliliği de artar ve müşteri talepleri en iyi şekilde karşılanır.

Görev Takibi ile İşleri Takip Edin

Mobil bildirimler sayesinde ekibinize görev atayabilir ve takibini mobil CRM üzerinden yapabilirsiniz. Çalışanlar, takvime bağlı olarak kendi görevlerini tanımlayabilir ve iş arkadaşlarına da görev ataması yapabilirler. Atanan görevlere tarih eklemesi de yapılabilir. Böylece görevlerin zamanında yapılması sağlanır.

Mobil CRM üzerinden size atanan görevler hakkından notlar ve bildirimler de alabilirsiniz.

Doğru Mobil CRM Programı Seçimi Neden Önemlidir?

Bir firma için mobil CRM neden önemlidir? Soluto, bu sorunun cevabını şirketlere sağladığı kaliteli mobil CRM hizmeti ile vermektedir. Doğru seçilmiş bir mobil CRM uygulaması, verimli veri senkronizasyonu, sınırsız işlevsellik ve güçlü mobil arayüzü sunar. Endüstri standartlarına uygun olarak tasarlanan Soluto mobil CRM, satış ekibinize büyük avantaj sağlayacaktır.

Tüm bunların tam tersi ve zayıf bir arayüze sahip mobil CRM uygulaması, şirketinize yarardan çok zarar verir. 

Sıkça Sorulan Sorular

CRM nedir, ne işe yarar?

CRM ya da “Müşteri İlişkileri Yönetimi”, şirketlerin müşterileri ile kurdukları ilişkiyi en verimli ve etkin hale getirmek için kullandıkları yöntemler bütünüdür.

Bir şirkette yer alan hangi departmanlar CRM sistemine ihtiyaç duyarlar?

Satış pazarlama, stok yönetimi, finans sistemi, satış öncesi ve sonrası hizmetler departmanları ihtiyaç duymaktadır.
Scroll to Top