CRM programı nasıl kullanılır? CRM programını öğrenmek için öncelikle CRM’nin ne olduğunu, nerede kullanmamız gerektiğini öğrenmemiz gerekiyor. CRM açılımı Customer Relationship Management, Türkçe anlamı ile Müşteri İlişkileri Yönetimi’dir.
Müşteri ilişkileri yönetimi crm işletmelerin müşteri ilişkilerini geliştirmek, satış hedeflerini artırmak amacı ile kullanılan bir yazılımdır. CRM yazılımı, müşterilerin işletme ile ilk temas kurduğu andan itibaren ve hizmeti aldıktan sonra da tüm adımları kaydeder böylelikle istenildiği an verilere ulaşarak müşteriye kişiselleştirilmiş hizmet sunar. CRM programı ile müşterilerin bir sonraki adımları tahmin edilebilir. Bu sayede müşteri memnuniyeti artar. Örnek verecek olursak; Bir müşteri arızalanan cep telefonunu onarıma götürdüğünde müşteri bilgileri ile kayıt açılır. Teknisyen telefondaki arızayı tespit ettiğinde oluşturulan kayıt içerisine telefonda oluşan arızanın detayı hakkında bilgi ekler. Bu bilgi crm programının yeteneği sayesinde ek bir efor gerektirmeden müşteriye mesaj olarak iletir. Bu sayede müşteri, çağrı merkezini aramak zorunda kalmadan kısa sürede bilgilendirilmiş olur. Ayrıca telefonla alakalı ilerleyen zamanlarda tekrar sorun yaşaması durumunda, cihazda daha önce hangi sorunlar yaşanmış, hangi parça değişmiş, cihazın garantisi devam ediyor mu gibi birçok bilgiye tek tıkla ulaşılabilir.
Satış yönetim programı firmaların ihtiyaçlarına göre analiz edilerek geliştirilebilir. Firma crm programı altında müşteri deneyimini en üste çıkarabilecek tüm senaryoları yazılım ile koda döker. Bu sayede crm programı özelleştirilir ve müşteriye harika bir deneyim sunulmuş olur.
CRM Uygulamalarının Faydaları Nelerdir?
CRM programının birçok avantajı bulunmaktadır. Şirketler satış süreçlerini hızlı ve kolay şekilde yönetebilmek, müşteri memnuniyetini sağlayabilmek adına CRM programına ihtiyaç duyarlar.
- CRM uygulamaları müşteri memnuniyetini artırır.
- Müşteri sadakatini sağlar.
- Satış süreçleri daha verimli hale gelir.
- Satış ekiplerinin performansı kolayca analiz edilir.
- Müşteri verilerini analiz etmek, işletmelerin daha iyi pazarlama stratejileri geliştirmesine olanak tanır.
- CRM uygulamaları, işletmelerin müşteri ilişkilerini kişiselleştirmesine ve müşteriye özel hizmet sunmasına yardımcı olur.
CRM ile Neler Yapılabilir?
- Müşteri verileri bulut sistemde depolanır, istenildiği zaman verilere ulaşılır.
- Satış sürecindeki adımlar kolay takip edilir ve yönetilir.
- Müşteri ile etkileşime geçilen her anı kaydeder.
- CRM ile işletmelerin performansı kolay şekilde geriye dönüş raporlanabilir.
- CRM uygulaması diğer yazılımlarla entegre edilebilir. Böylelikle veri paylaşımı kolaylıkla yapılabilir.
CRM uygulaması ile satış yönetimi, müşteri yönetimi hata payı olmadan gerçekleşir. İşlemler daha hızlı gerçekleşir. Böylelikle zaman tasarrufu sağlanır. CRM uygulamaları geleceğe yapılan yatırım gibi düşünülebilir. Bu nedenle size en uygun olan CRM programı seçmelisiniz. Şirket ihtiyacınıza uygun olan crm programını belirlemek için Soluto uzman ekibinden bilgi alabilirsiniz. Dilerseniz demo talep ederek CRM programımızı inceleyebilirsiniz. Hemen demo talep edin.
Soluto crm programı ile satış hedeflerinizi arttırın.
Sıkça Sorulan Sorular
CRM programı nasıl kullanılır sorusuna cevap verecek olursak, her programın arayüzüne göre farklılık göstermektedir. Soluto CRM sade ve anlaşılır bir arayüze sahiptir. Hemen deneyimlemek için demo talep ederek CRM programımızı deneyimleyebilirsiniz.
CRM sistemi kurulumu oldukça kolay bir işlemdir. Soluto CRM kurulumunda tüm adımlar Soluto profesyonel ekip tarafından gerçekleştirilir. Sizin yapmanız gereken sadece size iletilen kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapmak.
Soluto CRM programı satın aldığınızda ekibimiz programı nasıl kullanabileceğiniz konusunda sizlere detaylı eğitim verecektir. Bu sayede kolaylıkla uygulamayı kullanabilirsiniz.
Soluto’yu dene!
Julia, Jennifer, Edvard’ın değil; Türk ticari iş akışının yazılımını şimdi keşfet!